Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Καλό μήνα!!!!!

    Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι
ο πρώτος μήνας του έτους ήδη είναι...χθες.......
και σήμερα, είχα υποσχεθεί
να συνεχίσω αναρτώντας το ημερολόγιο!
Όμως λίγο το θέμα του υπολογιστή μου, και περισσότερο τα πολλά αρχεία ως πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμένοι,
βρίσκομαι εκτεθιμένη ενώπιόν σας και δεν το μπορώ!
Πιστή στη συνέπεια,
δεν θα εκτεθώ, ή μάλλον θα εκτεθώ..περισσότερο!
Όμως επειδή στις αγαπημένες μου φράσεις είναι η γνωστή:κάθε εμπόδιο για καλό, συνεχίζω!!!
Θα αναρτήσω το ημερολόγιο του αγαπημένου μου χωριού,  του <<χωριού μου>>, που φέτος γιορτάζει τα 200 χρόνια απο το κτίσιμο της εκκλησίας μας, η οποία είναι αφιερωμένη στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!

Η φωτογραφία ειναι τραβηγμένη απο τη τοποθεσία <<η βρύση του Σταυρού>> στον Πολύγυρο, και αν λίγο βοηθούσε η καθαρότητα του ορίζοντα, στο βάθος θα βλέπατε την κορυφη του ΄Αθωνα του Αγίου Όρους!
Όπως βλέπουμε την εικόνα, και στο δεξιό βουναλάκι που ξεχωρίζουν δυό δρομάκια , είναι η εκκλησία όπου ευδοκιμούν οι δύο μηλιές ...του καλοκαιριού της  καρδιάς μας (βλ. αν. 27 ης / 9ου)


Κι  εδώ ένα άλλο πλάνο απο την παραμονή της γιορτής του Σταυρού,  ( 14 Σεπτεμβρίου) ακριβώς απο το παρεκκλήσι που είναι πανέμορφο, πέτρινο σε ύψωμα σε μια στροφή του δρόμου!


Κι εδώ, αφού είχατε δεί τον  χάρτη μας στην προηγούμενη ανάρτηση, είναι η γέφυρα της ΠΟΤΊΔΑΙΑΣ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AC%CF%87%CE%B7_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A0%CE%BF%CF%84%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CE%B9%CE%B1%CF%82
 με τον κόλπο της Κασσάνδρας, όπως φαίνεται απο κοντινή στα πιό πάνω τοποθεσία.

   αυτή η φωτογραφία είναι δανεισμένη απο το διαδίκτυο.













 


Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι
     Κ α λ ό    μ  ή ν α !!!! 

υ.γ. θετική σκέψη!
σε 27 μέρες , πάλι πρωτομηνιά πάλι θα προκύψει θέμα με την υπόσχεσή μου!
όμως έρχεται ΄Ανοιξη!
 Η σελίδα με το ιστορικό της εκκλησίας μας,  χάνεται, όμως σίγουρα μπορούν να διαβαστούν πολλά στοιχεία!
  ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΌΛΟΙ /ΕΣ ΚΑΛΑ!!!
 και................ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ!! γιατί....όσοι μας αγαπούν χαμογελάνε  και   όσοι δεν μας αγαπούν....ανησυχούν!
κι αυτό...δανεισμένο

η ανάρτηση ...συνεχίζεται...

15 σχόλια:

  1. Καλησπερα καιΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! οι φωτογραφιες σου με ηρεμουν ειναι υπεροχες. Στα ΒΡΑΣΤΑΜΑ εχουμε ερθει πολλες φορες οικογενειακως και μας αρεσαν πολυ!!!φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΈΥΧΑΡΙΣΤΩ αγαπητή μου Σοφία! Νάξερες πόσο χαίρομαι που γνωρίζεις το χωριό μου!
      καλό σου μήνα επίσης!
      φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Μπορεί να χάνεται λίγο το ιστορικό της εκκλησίας λόγο μεγέθους... αδέρφι... καρντάσι.. όμως διαβάζοντας το κατάλαβαινεις το κείμενο... οι δικές σου φωτογραφίες...μας αποζημιώνουν για το μικρό λαθάκι...της ανάρτησης...εξ αλλου οπως το λες ο επόμενος μήνας έρχεται...χι..χι..να έχεις εναν ευλογημένο.. και χαρούμενο μηνα ....παίρνω το χαμόγελο, την θετική σκέψη και φεύγω.....φιλάκιααααααα αδέρφι...καρντάσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα σε σένα και στους φίλους και φίλες επισκέπτες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Βαρβάρα μου! Πολύ όμορφες εικόνες από το χωριό σου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα να έχεις με υγεία και όμορφες δημιουργίες. Όμορφες οι εικόνες από το χωριό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία μας παρουσιάζεις το χωριό σου, Βαρβάρα μου! Δυστυχώς, δεν εχω έρθω ποτέ προς τα εκεί!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό καί ευλογημένο μήνα Βαρβάρα μου!!!Οι φωτογραφίες σου,μαγικές!!Υπέροχα μέρη,όμορφα τοπία,καί μέ ξεσήκωσες νά έρθω νά τά δώ!!!Πολύ θά ήθελα!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό και χαρούμενο μήνα, Βαρβάρα μου! Τι όμορφες φωτογραφίες...
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!!!! Πολύ όμορφες φωτογραφίες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Βαρβάρα μου!
    Καλό μήνα χαρά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα γλυκιά μου Βαρβάρα!το χωριουδάκι σου είναι πανέμορφα γοητευτικό!η ανάρτηση εξαιρετική γεμάτη αισιοδοξία και οι φωτογραφίες υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αγαπημένες μου φίλες,συγχωρείστε με που θα σας ευχαριστήσω απο κοινού σ΄αυτο το θέμα!
    ο χρόνος.......
    σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας και δεν σας έχω συνηθίσει να μην απαντώ ξεχωριστα! μην ανησυχείτε! όλα είναι καλά! Αλλωστε σας είναι γνωστό I 'm happy!!!filia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωραία ανάρτηση..ωραίο θέμα..όμορφες φωτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή